ضرورت استفاده از ظرفیت‌های استانی در «تبریز 2018»

 سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری درباره رویداد «تبریز 2018» تأکید کرد که با توجه به رویکردی که در معاونت گردشگری وجود دارد باید بتوانیم از ظرفیت‌های استانی استفاده و این ظرفیت‌ها را در سطح بین‌المللی معرفی کنیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، دکتر اژدری سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری در نشست تخصصی معاونان گردشگری استان‌ها که امروز چهارشنبه 14 تیر برگزار شد، بیان کرد: «با توجه به این‌که سال جاری رویداد «تبریز ۲۰۱۸» را پیش رو داریم، از اواخر امسال این برنامه به‌صورت عملیاتی آغاز خواهد شد.»

سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری خبر داد: «با توجه به اهمیت رویداد «تبریز ۲۰۱۸»، کنفرانسی بین‌المللی در اواخر سال ۲۰۱۸ با مشارکت سازمان جهانی گردشگری در تبریز برگزار خواهد شد. در همین راستا از تمام استان‌ها خواستاریم تا برنامه‌های تورهای تلفیقی خود را به تبریز هرچه زودتر تبیین کنند و برنامه‌ریزی‌های لازم را مبذول دارند.»

اژدری خاطرنشان کرد: «با توجه به این‌که اکنون در سال ۲۰۱۷ قرار داریم، موضوع توسعه پایدار گردشگری را که یکی از برنامه‌های مهم سازمان است در اولویت‌های کاری خود داریم اما متأسفانه بسیاری از فعالیت‌ها در استان‌ها و دستگاه‌های مرتبط در راستای توسعه پایدار گردشگری انجام نمی‌پذیرد، تلاش ما باید اجرایی کردن این طرح به‌صورت گسترده باشد تا با نزدیک شدن به رویداد پیش رو، نتایج حاصل را در این راستا شاهد باشیم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1396041413